Net niet!

Stel, vroeger was je heel succesvol......

Mensen hadden respect, ontzag en waardering voor je. Ze begroetten je, applaudiseerden als je voorbij kwam, wilden op de foto met je (selfie!) Ja, lieve deelnemers: dat herkennen we toch allemaal?

Sterker nog: soms wilden wij stiekem die persoon wel eens zijn.

 

Zo was ik in het verleden graag: Brat Pitt, George Clooney, Sylvester Stallone of Ron Jeremy. Helaas was dat niet voor mij weggelegd. Toch blijf je dromen.....

Wat recenter was ik graag Willem Alexander, Louis van Gaal en sinds van de week Harvey Spector (Suits).

Helaas......

 

In de wielrennerij zijn er ook van die types. Alles winnen, met speels gemak. De afgelopen jaren won hij ritten alsof anderen er niet waren. We hebben het natuurlijk over Peter Sagan. De Slowaakse alleskunner. Op dit moment tellen we 63 overwinningen als profwielrenner. Diverse klassementen enz enz.

Alleen nu lukt het niet. Steeds bijna maar.....net niet!

 

Tel even mee in deze ronde: 4x een 2e plaats, 2x een 4e plaats, 5e, 6e en een 9e plaats. Bijna maar net niet......

 

Hebben jullie dat ook?

Vast wel. Ook ik moet ik toegeven.

Gisteravond nog.

Ik ga samen met mijn vrouw naar bed, ik pak haar beet en fluister op mijn allerliefst in haar oor:

"Schat, lijk ik een beetje op Brad Pitt? Geen antwoord.

"Schat, lijk ik een beetje op George Clooney? Geen antwoord.

"Schat, lijk ik een beetje op Harvey Specter, misschien? Het blijft nog steeds stil.

"Schat, lijk ik een beetje op Ron Jeremy? Eindelijk, mijn vrouw draait zich om en zegt:

"Lief, Ik hou van jou maar nee, allemaal net niet. Ga toch lekker slapen"

Met een glimlach op mijn mond val ik in slaap....

Tot morgen.

 

 

 

Kristoff wint, Sagan weer net niet!
Kristoff wint, Sagan weer net niet!

Reactie schrijven

Commentaren: 2
  • #1

    Ad (vrijdag, 18 juli 2014 10:12)

    Há, zo kennen we Carlo weer "The Peoples Poët".
    De laatste zin zal ik voor Carlo afmaken.
    ...val ik in slaap....met mijn duim in mijn mond.

  • #2

    jeremy de vriend van de vrouw van sjaak (vrijdag, 18 juli 2014 22:07)

    Ja met zijn duim . Niet met zijn .....zo lenig is tie ook weer nie

Tourspel 2015

Doe mee