En dat is 3

Het zat er al aan te komen en het is gebeurd.....de 3e zege van Kittel. Het was geen gemakkelijke sprint en Kittel moest van ver komen. Volgens onze Henk Lubberding werd het treintje van Kittel namelijk "in de poep gereden" maar hij deed het weer!

Winnen!!

 

Vanavond speelt de "Der Mannschaft" tegen de "Goddelijke kanaries". (Ja, we hebben nu heel even het over voetballen, dames). 

Ik hoop dat onze buren de "Kanaries" een toontje lager laten zingen en naar de finale kunnen fluiten. Een herhaling finale van 1974 lijkt mij ook wel leuk. Het zit nog steeds diep.....1974!

 

In de Tour kunnen we weer een (voormalig) favoriet als uitvaller noteren. Andy Schleck. Een paar jaar geleden had iedereen deze renner in zijn team. Dit jaar had slechts 1 persoon deze Luxemburger geselecteerd.

Wie kunnen we nu uitlachen, vragen jullie?........................John!

 

We hebben wederom een nieuwe leider in ons spel.

"Wie?" vragen jullie.

"Veronique" zeg ik dan.

Om maar een beetje in de sfeer te blijven:

Daar ben ik stontziek van.

Ik ga voetbal kijken, ook leuk!

Hup Duitsland!!

 

Tot morgen.

 

Ps  Morgen een  soort "Parijs-Roubaix" met kasseien, veel regen en dubbele punten.

Waarschijnlijk een van de mooiste etappes van deze Tour.

 

 

 

Reactie schrijven

Commentaren: 2
  • #1

    Inge (dinsdag, 08 juli 2014 21:59)

    Beste Carlo,

    Ik snap heel goed dat je 'effe snel nog' een berichtje moest schrijven en de punten van vandaag effetjes hebt opgeteld, maar als leider van dit spel verwachten wij toch een zekere zorgvuldigheid en precisie.
    Daarmee bedoel ik dat Greipel vandaag 10 punten bij mekaar heeft gefietst en ik daarmee op 80 ipv 70 punten kom. Alvast bedankt voor de correctie!

    Groet, namens alle Casa18-leden,

    Inge

    ps: en nu ga ik voetbal kijken.. en graag niet zo denigrerend, ik weet ook wat buitenspel is en wat je bedoelt met 1974 :-)

  • #2

    tourspel (dinsdag, 08 juli 2014 23:30)

    Beste Inge,

    Je hebt helemaal gelijk. op alle punten.
    Van de 26 deelnemers hebben er 25 André Greipel in de ploeg opgenomen. Per abuis was ik het streepje op de e vergeten. En dan geeft de computer geen 10 punten. Dit is nu gecorrigeerd. Alleen heb je nu Ad waarschijnlijk boos gemaakt. Hij had geen Greipel in z'n ploeg opgenomen.

Tourspel 2015

Doe mee